❉Przysmaki na zimowe dni❉

niedziela, 12 października 2014

DIY dom,ogród,ubrania

Tym razem dam same fotki :)













Ślicznie to wygląda.















Kreda+sól. Zrobiłam,efekt murowany :)















A teraz coś co zrobiłam dzisiaj,czyli komin robiony na rękach.Jak ktoś zainteresowany to https://www.youtube.com/watch?v=lBlzVCaX7HU . Komin zrobiłam w 15 min :).



















Mmmm.Pyszna ochłoda na lato.

















Pomysłowe :)










Hm. Galaretkowe robaczki.By wyciągnąć robaczki ze słomek trzeba polać wrzącą wodą.

















Smakowite.Do galaretki można dać kawałki owoców.

3 komentarze:

  1. Narobiłaś mi smaka na batonika bounty : D
    Zostawiam obs. :) licze, że się odwdzięczysz :D
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis , bardzo fajny blog ;)
    www.ayesha.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, ale ten z robaczkami nieco mnie przeraził :o

    Pozdrawiam,
    ~ Ginna
    http://the-world-of-ice-and-fire.blogspot.com/2014/10/6-sposobow-na-dobry-sen.html

    OdpowiedzUsuń